Unreal Engine 4 ne „taraste” in generatia urmatoare de jocuri
Studioul Epic Games a hotarat ca este cazul sa trecem la urmatoarea generatie de jocuri video si a prezentat cea mai noua versiune a motorului grafic Unreal Engine, a patra. Scopul acestuia este sa randeze jocuri care sa se apropie in termeni de calitate vizuala de creatia cinematografica lui James Cameron din 2009: Avatar.
Microsoft si Sony ar trebui sa discute mai mult cu dezvoltatorii inainte de a anunta urmatoarele console PlayStation 4 si Xbox 3, intrucat este nevoie de un upgrade semnificant pe partea de hardware pentru a face un adevarat impact asupra gamerilor. Aceasta e parerea lui Cliff Bleszinski, design director in cadrul Epic.
Demonstratia lui Unreal Engine 4 a fost uimitoare, spun cei care au asistat la prezentarea de la GDC 2012, cu milioane de particule si iluminare nemaivazute pana in prezent. Hardware-ul pe care Epic a decis sa prezinte noul motor grafic a avut la baza o placa video Nvidia GTX 680, iar prezentarea a fost dezvoltata in trei luni de o echipa de 14 designeri.
Unreal Engine 4 va include unelte care sa usureze procesul de productie si sa scada astfel costurile dezvoltarii unui proiect, precum Kismet 2, care va oferi designerilor puterea de a programa evenimente în niveluri printr-o interfata vizuala.
Iata primele imagini din demonstratia noului engine:
[dmalbum path=”/wp-content/uploads/dm-albums/Unreal Engine 4/”/]